De ce trebuie sa urmaresti conversiile

conversii Google AdWords

Afacerea ta are obiective de marketing?

În cazul în care răspunsul este nu sper ai o sursă alternativă de venit.

Daca raspunsul este da, atunci afacerea ta ar trebui să urmăreasca conversiile.

Dar ce este o conversie?

Una dintre cele mai frecvente confuzii cu privire la urmărirea conversiilor este că funcționează numai pentru achizițiile efectuate on-line. În realitate, o conversie este orice acțiune semnificativă completată de un vizitator pe site-ul tau. Ceva la fel de simplu ca abonarea la blog-ul companiei tale, descărcarea unei documentații, sau chiar vizualizarea unei pagini web importante pe site-ul tau pot fi urmărite precum o conversie.

Deci, în primul rând defineste acțiunile semnificative pentru afacerea ta. Poate că detii o tabără de sport și vizitatorii care explorează harta activități interactive pe una din paginile tale web tind să fie valorosi pentru creșterea afacerii tale. Chiar dacă acești vizitatori nu cresc în mod direct veniturile, ei convertesc prin a-si exprima interesul de a afla mai multe despre serviciile și activitățile pe care le oferi (ceea ce ii face posibili clienti).

De ce am nevoie pentru a urmări conversii?

Vrei să afli ce funcționează și ce nu ?

Vrei să iti optimizezi contul AdWords pentru a îmbunătăți performanța?

Vrei sa economisesti bani și să îmbunătățesti rentabilitatea investiției?

Dacă ai răspuns afirmativ la cel puțin una de aceste întrebări, trebuie neapărat să urmăresti conversiile!

Ideea e că sunt importante conversiile, ceea ce face ca urmărirea lor sa fie chiar mai importantă. Am fost profund întristata să aud că mai puțin de 50% de conturile AdWords active au urmărirea conversiilor implementată. Nu este clar dacă eforturile de marketing chiar functioneaza. Ai putea pierde bani și timp pe PPC din cauza lipsei de conversii.

4 motive pentru a începe urmărirea conversiilor astăzi:

1. Obține o perspectivă asupra ceea ce functioneaza sau ceea ce nu: prin măsurarea conversiilor, poti vedea care campanii, grupuri de anunțuri, cuvinte cheie, anunțuri și pagini de destinație inregistreaza cele mai multe conversii și poti face modificări în consecință.

2. Obține mai mulți clienți! Cine nu vrea mai mulți clienți? Odată ce începi să obtii date de conversie vei avea o înțelegere mai clară asupra schimbărilor care trebuie facute cuvintelor cheie neperformante, anunțurilor, etc.

3. Îmbunătățirea ROI-ului: click-urile nu sunt valoroase dacă nu fac conversii. Urmareste conversiile pentru a reduce cheltuielile, obține mai multe click-uri de calitate și îmbunătățeste rentabilitatea investiției.

4. Experimentare și crestere: odată ce ai implementat urmărirea conversiilor veti avea flexibilitatea de a experimenta cu funcționalități suplimentare în AdWords, cum ar fi extensiile de anunțuri, campaniile de remarketing, adaugarea de produse in continutul anunțului, etc. Experimenteaza pentru a găsi modalități suplimentare de a obține mai multe conversii, și de a iti creste afacerea.

de Radu Maxim
in AdWords

Alte postari din categoria AdWords