Totul despre SEO 2

seo

1. Etichete alternative pentru imagini

Etichetele imaginilor sunt în continuare importante pentru SEO, nu numai că acestea consolidează relevanţă conţinutului de pe pagină, ele au, de asemenea, o şansă de a se clasifica în Google Image Search. Dar, întrucât, cu mult timp în urmă, etichetele alternative pentru imagini erau în primul rând un instrument pentru SEO, marketerii trebuie să fie conştienţi şi să le utilizeze în primul rând ca un instrument pentru etichetarea imaginilor pentru cei cu deficienţe de vedere.

2. Cuvinte cheie în conţinut

Acesta este un alt factor pe care nu îl văd a se schimba în viitorul apropiat. Încorporarea corectă a cuvintelor cheie va fi un rezultat firesc al copywriting-ului bun, dar nu strică să menţionezi cele mai bune practici în ceea ce priveşte frecvenţa de utilizare.

Cuvintele cheie ar trebui să fie utilizate în întregul conţinut. Variante ale cuvintelor cheie sunt de asemenea importante.

3. Adâncimea adecvată a conţinutului

Suntem cu siguranţă martorii unei modificări Google. Acesta preferă mai mult conţinut, altfel cunoscut sub numele de conţinut "în formă lungă". Oricine poate arunca un post pe blog de ​​400 de cuvinte şi îl poate optimiza pentru un cuvânt cheie sau două, iar Google este deplin conştient de acest lucru.

4. Targhetarea corespunzătoare a topicii

În timp ce ne-am concentrat de obicei practicile noastre de SEO pe "cuvinte cheie", cred că am văzut o schimbare faţă de "afişarea în funcţie de topică". De exemplu, mai degrabă decât concentrându-se o pagină pe unul sau două cuvinte cheie specifice, ar trebui să ne construim pagina pentru a aborda un anumit subiect sau temă.

Acest lucru va însemna că paginile noastre vor fi optimizate pentru mai multe cuvinte cheie, asociate. În timp ce acest lucru a fost întotdeauna o bună practică în industria SEO, este una care a fost de multe ori ignorată în favoarea vizării unuia sau mai multor cuvinte cheie specifice.

După cum poţi vedea, unele elemente importante SEO nu s-au schimbat mult de-a lungul anilor, în timp ce altele s-au schimbat. Poate că s-a schimbat percepţia noastră asupra importanţei lor , dar scopul Google a rămas acelaşi în toţi aceşti ani: acela de a furniza conţinut mai valoros şi relevant pentru oamenii care sunt în căutare de aşa ceva.

de Radu Maxim
in SEO

Alte postari din categoria SEO