Totul despre SEO

SEO tag cloud

Cu atât de multe schimbări semnificative în lumea SEO pe parcursul anului trecut, poate fi greu pentru neprofesioniștii din domeniul SEO de a urmări ceea ce este încă relevant și ceea ce nu este.

Din fericire, în timp ce Google a înlocuit complet algoritmul lor anterior cu Hummingbird, standardul de aur pentru webmasteri nu s-a schimbat: ei vor ca noi să oferim cel mai bun conținut și cea mai bună experiență a utilizatorului posibilă.

Dar ce înseamnă acest lucru în 2014? Ce factori de on-page sunt încă relevanti, atât pentru cititori și pentru motoarele de căutare?

1. Un blog frecvent Actualizat cu conținut minunat

În urmă cu doar câțiva ani, blog-urile nu au fost gândite ca o modalitate pentru companii de a publica conținut, a construi brandul , a crește publicul, și de a construi autoritatea în domeniul lor. Acum, ele sunt o necesitate absolută.

2. Integrarea Google Authorship

Google Authorship este modul Google de verificare a autorilor de conținut și de stabilire a unui sentiment de cat de multa expertiză (și autoritate) ar trebui să fie acordate pentru orice autor individual.

3. URL-urile optimizate

 Vedem in continuare preferință acordată URL-urilor statice bogate in cuvinte cheie și nu văd acest lucru schimbandu-se curând.

In cele mai bune practici URL-urile includ:

• Sub 100 de caractere în lungime

• Cuvinte separate prin cratime sau liniuțe

• URL-urile ar trebui să includă nu mai mult de 3 subdirectoare

• Daca doriti să rank-ati cuvinte cheie bazate pe localizare geografică asigurați-vă că includeti locatia în URL-urile dvs.

• La site-urile e-commerce ar trebui să adăugați numere de urmărire sau de produs la sfârșitul URL-ul (și cu siguranță nu ar trebui să utilizeze numere ca înlocuitor cuvinte cheie)

4. Tag-urile din titlu

Tag-urile din titlu au fost în mod constant unul dintre elementele cele mai importante de clasament și rămân așa si în anul 2014. Tag-ul dvs. va fi probabil textul care apare în rezultatele de căutare, ceea ce face optimizarea sa importantă  din motive mult dincolo de SEO; este una să ai un rank inalt în rezultatele de căutare dar dacă tag-ul titlului nu este ispititoare nu se va face clic.

de Radu Maxim
in SEO

Alte postari din categoria SEO