3 pasi de baza pentru o campanie AdWords eficienta

campanii adwords

Jayden Hall Construirea unor campanii Google AdWords presupune nu doar timp, ci si cercetarea atenta a anumitor aspecte care pot influenta succesul lor. Oferit de Google, AdWords este unul dintre cele mai complexe servicii de advertising din lume, intrucat exista foarte multi webmasteri care il folosesc cu diferite scopuri – de regula, pentru a obtine mai multi vizitatori sau cumparatori, sau ca sursa aditionala de venit. Pentru cei ce utilizeaza campaniile Google ca sursa de venit, plata este, din nefericire, nu tocmai mare, variind de la doar cativa centi la $2 (cu aproximatie, 6.40 RON) pentru fiecare click.
Iata cateva aspecte de care trebuie sa tii cont pentru o campanie intr-adevar eficienta.

Alege titluri atragatoare pentru reclamele tale
Din moment ce vei plati o anumita suma de bani pebtru fiecare click pe reclamele tale, este absolut necesar sa creezi tilturi foarte atragatoare, astfel incat sa reusesti sa cresti numarul vizitelor pe website-ul tau. Pentru crearea titlurilor, te poti baza pe aceleasi criterii utilizate in cadrul continutului, ceea ce te va ajuta sa obtii rezultate mai eficiente. Lungimea titlului este foarte importanta, intrucat ele trebuie sa fie suficient de lungi pentru a atrage privirile celor ce vad reclamele. Nu uita sa integrezi cel putin un cuvant cheie in cadrul lui si sa-l mentii la o lungime optima de 70 de caractere.

Creeaza descrieri potrivite
Descrierile sunt, intr-adevar, inima reclamelor tale. Presupunand ca ai reusit sa atragi atentia vizitatorilor, urmatorul pas este sa-i convingi intr-adevar de calitatea serviciilor, produselor sa informatiei de pe website-ul tau prin intermediul descrierii. Scopul descrierii este sa arati posibilului cumparator sau vizitator ca el va gasi intr-adevar toate beneficiile despre care ai vorbit in titlu pe website-ul tau. Alege descrieri concise, dar care sa atraga, totusi, privirea si sa aiba o influenta pozitiva asupra vizitatorilor. Nu uita ca descrierile tale trebuie sa fie cat mai exacte pentru a nu crea confuzie, dar si pentru a preveni eventualele click-uri facute de persoane ce nu sunt parte din audienta ta initiala (si, prin urmare, platirea unor sume de bani nenecesare).

adwords

Ai grija la link-ul inclus in reclama
Pasul final pentru a porni o campanie eficienta este includerea unui link cat mai potrivit in reclama. Pentru multi web surferi, pagina principala (“Acasa” sau “Homepage”) poate fi intrarea unui labirint, de aceea se recomanda redirectionarea lor pe o pagina cat mai relevanta cuvintelor cheie. Spre exemplu, daca scopul tau este sa promovezi indeosebi produsele pentru infrumusetare pe care le vinzi, in ciuda faptului ca exista multe alte tipuri de produse si categorii pe website-ul tau, atunci trebuie sa incluzi un link care va duce direct catre acea categorie, pentru a nu induce potentialul cumparator in eroare. Astfel, sansele ca vanzarile tale sa creasca vor deveni neasteptat de mari.

Prin intermediul acestor trei pasi esentiali, campania ta Google AdWords va fi mult mai eficienta decat ai putea spera. Atata vreme cat vei tine cont de cele mai relevante cuvinte cheie si audienta spre care tintesti, reclamele tale vor prospera si vei reusi sa devii un lider de piata de succes intr-un timp mai scurt.

de Radu Maxim
in AdWords

Alte postari din categoria AdWords